måndag 3 augusti 2009

Bussar, Beyoncé och allmän idioti

Eftersom det regnar så kraftigt idag att jag vaknade av det, så ville jag såklart inte att Ling skulle behöva gå till jobbet, så han fick ta mitt busskort. Kl 12.21 gick bussen härifrån och han skulle vara framme uppe vid sitt jobb kl. 12.48, men icke. Först var bussen försenad, sedan skulle de byta chafför. Det där är sådant de skall ha med i beräkningarna, står det att bussen skall avgå en viss tid skall den det, och inte mer med det. Detta resulterade i att Ling är försenad. Han har inte hunnit stämpla in än och han börjar kl 13.00, klockan är just nu 13.03. Detta är sådanadär småsaker som bara irriterar som är helt onödiga. De får ju planera in sådant liksom.

Halo, med Beyoncé. Är den pretto eller bara fin? Ling och jag har rätt skilda meningar om detta. Jga gillar den medan han tycker att den bara är pretto. Jag kan till viss del hålla med, men jag tycker ändå att den är rätt fin och själva uppbyggnaden på låten gillar jag rätt starkt. Tycker förövrigt att Bayoncé har gått och blivit lite pryd, hennes senaste videos har alla varit i svart/vitt, samt att all porrighet som hon utsöndrade innan är som bortblåst. Dessutom har hon på sig helt oheta och osmakliga krationer som bara signalerar "NO SEX!", hur tråkigt är inte det? Har hon gått och blivit "vuxen", eller får hon känna på lite herdelig svartsjuka? Jag tycker att det är ganska kul att spekulera i detta.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar