söndag 2 augusti 2009

Välkommen!

Välkommen till min blogg!

Tänkte börja med en introduktion om vem jag är och vad jag gör här. Jag heter Zuzanne och är född -87. Jag bor på Tullen i Borås tillsammans med min fästman Freddy. I hemmet har vi även en massa katter, i skrivande stund sex stycken, fast tre av dem är kattungar som skall ha nya hem. Så småningom flyttar även min älskade hund Silke till oss =) Ibland bor dessutom Freddys barn Lucas och Gabriella hos oss.

Det min blogg kommer att handla om är lite av varje; mode, mat, musik, film, åsikter, tankar om olika företeelser etcetera. Hade aldrig tänkt att skapa en blogg, faktiskt, men de senaste dagarna har jag bara haft så många idéer att jag bara måste få ur dem, och det sker här ^^

Jag hoppas att ni som kikar förbi kommer att tycka att det var rätt så underhållande ändå, och inte "a complete waste of time". Ni får ursäkta nybörjarjoxxet, men så är det, någon gång måste man ju börja.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar